Wednesday 22 November 2017

No Stop Loss Forex Trading


Floor Traders Metode Med Ingen Stop Loss Forex Trading Strategy. Dette er en variant av gulvhandlerne Forex Trading metode og den eneste varianten er ikke å bruke et stopp tap først når du skriver inn en handel. Fraskrivelse Jeg har ikke prøvd dette selv, det er bare en ide som må testes på en Forex demo konto Jeg anbefaler ikke at du følger dette systemet på en live trading konto. Så hvis du blåser din Forex trading konto, så Don t skylde meg. Hvordan FLOOR TRADER S METHOD WITH NO INITIAL STOP TAP WORKS. Now, dette er ideen. Når du går inn i en handel basert på floor trading forex trading strategi, er det eneste du gjør ikke å sette et stopp tap først. Du vil plassere et stopp tap senere når markedsprisen Flytter i den retningen du forventet. Nå, hvorfor ville denne handelsideen gjøre noe fornuftig. Vel, la meg forklare. Du ser at gulvhandlerhandelssystemet fungerer ved å bruke et 9 18 ema kryss over og venter på pris å reversere og deretter selge eller kjøpe på fortsettelsen av den første t rend. Men her er det største problemet med gulvhandlerens forexstrategi. Du kan egentlig ikke finne det nøyaktige vendepunktet når markedet avsluttes med sine mindre reverseringer for å fortsette på motsatt måte, det er den opprinnelige retningen. Så litt av et gjettespill når du er på jakt etter handelsstedet ved å bruke reverserende lysestaker eller bruk brudd på lave høyder av tidligere lysestaker som inngangspunkter. Så hva betyr dette hvis du allerede har handlet og markedet ikke har blitt vendt til å fortsette i sin Original retning. Vel, det betyr avhengig av hvor langt du har satt ditt stoppfall, kan stoppet ditt være i ferd med å bli rammet, eller du er allerede stanset ut i din handel. Sound familiar. Og når handelen din blir stoppet, starter markedet å fortsette i sin opprinnelige retning. Følgende forexdiagram nedenfor skal gjøre at du forstår dette konseptet bedre. WHEN trenger du å begynne å bruke stoppfall i dette handelssystemet. Disse er bare noen forslag, slik at du bør se hvilken på Jeg jobber best for deg og prøver det ut. Når handelen din går i retning som forventet og begynner å danne lavere topper som vist i diagrammet ovenfor, må du bruke svingpunkter topper for å flytte ditt etterfølgende stoppfall og begynne å låse i fortjeneste inntil du blir stoppet ut eller din fortjeneste målnivå pris blir hit. or etter at du har plass til en kort handel og deretter en lysestake lukker over 18EMA-linjen må du aktivere et stoppfall ved å plassere det hvor som helst fra 3-15 pips over det høye av lysestaken og dette bør avhenge av hvor mye risiko du er villig til å ta. Hvis neste lysestake åpner og ikke går høyere enn forrige lysestake, og markedet begynner å falle ned igjen, må du bruke bakstoppteknikken som nevnt ovenfor - låsesultatet som markedet fortsetter å bevege seg lavere. du trenger å se på handelen din. når du bruker gulvhandlere metode uten stopp tap, her er noen viktige ting å vurdere. du kan ikke la din handel løpe og gå i dvale hvis dette er en live konto Hvorfor Fordi du ikke har et freaking stop-loss ennå Du må vente til du legger stoppet ditt og kanskje har låst måte noen fortjeneste da kan du slappe av. Do ikke handle dette systemet når en stor forex nyheter er i ferd med å bli utgitt snart. vet hvor mye risiko du er villig til å ta på forex trading konto før du går inn i en handel. Hold denne figuren i tankene dine mens du handler. Hvis du ser at handelen ikke går som planlagt og tapet i handelen din kontoen begynner å treffe risikonivået og deretter gå ut. Det er bedre å miste en liten sum penger på din handelskonto og vente en annen dag for gode muligheter til å handle enn å ta et stort tap på din handelskonto som utvider din handelskonto betydelig. og tar lang tid å bringe tilbake til den opprinnelige handelsbalansen hvis du er så god ellers, er du busted. The floor traders metoden uten stop loss system er et system som lar deg unngå de første prispiggene like etterpå dine handelsoppføringer ved ikke å sette stoppstopp i utgangspunktet Dette er hva dette handelssystemet egentlig handler om. Men du må aktivere stopptap når handel beveger seg enten gunstig, eller du ser lysestaker som stenger over 18ema linje for å selge kort handel eller lukker under 18ema linje for en kjøp lang handel. Gi et svar Avbryt Reply. Naked Trades no stop losses. I har en handelsstil som jeg ønsket å dele med deg, jeg bruker et grunnleggende system, men uten stoppstopp i stedet jeg hekker mitt innlegg så jeg kjøper og selger samtidig Dette låser beløpet i kontoen min, slik at jeg ikke mister penger. Det er ikke så perfekt som det høres ut, men det er fortsatt en god mengde risiko. Hvordan jeg har gjort dette er veldig enkelt. Jeg bruker en 10-dagers og 25 dagers MA, for signaler, på en 4-timers diagram. Når jeg får en trigger jeg kjøper og selger samtidig, trenger du en brooker som tillater denne FXCM, og Interbank osv. Så uansett hvor du ender i markedet din låst inn Så selvfølgelig venter jeg på en annen triger av oppen nettsted retning før jeg la en kontrakt gå. La gå over en handel. Jeg får et signal åpne to kontrakter kjøpe og selge Vent på et signal om motsatt oppretting, slipp vinnende kontrakt pickup annen kjøp og salg. vet du har to kontrakter går det dirrection så hvis den første handelen var et kjøp og det gjør 300 pips og på din selger -300 pips Du gjør fortjeneste når markedet kommer rundt Du må vurdere par som bruker GBP USD, fungerer for meg fordi det trender begge retninger dette er en sakte metode, og hvis du er en rookie på handel, kan du bli redd når du ser negative stillinger, det er måneder at jeg har gjort 1000 pips, en annen måned hvor jeg måtte vente det før jeg kan få betalt hvis du virkelig vil for å se hva jeg gjør, legger du på din char 10 ma og 25 ma på 4 timer, hver gang det krysser, tenk en salg og en kjøpsløsning en kontrakt når du får et motsatt signal og henter en annen kjøp og salg. Denne strategien er en veldig sakte en, det er ikke en rask breakout-strategi eller noe du trenger for å sjekke hver dag Selv når du bruker 4 timers diagrammet, er det virkelig slik jeg zoomer inn på det daglige diagrammet. Hvis du forstår hva jeg mener. Så det er derfor jeg holder fast med 4 timer for signaler, og jeg ser på daglig for mer av et bredere syn å filtrere ut noen dårlige signaler. Så handel som alle refererer til er den bullish trenden på GBP USD prismønsteret spretter av den nedre BB på det daglige diagrammet. Bandet kan utvide å vise litt av en breakout og bryte High som er i april. Det er bra for oss i denne strategien. Jeg er låst inn med Selg som er -378 pips og en 2 buy som er 756 pips, endrer det noen få sekunder, men jeg er låst inn, kontoen min er sikret når jeg får klar salg på 4 timene sjekker daglig, sørg for at det er et sant signal og la mine kjøpskontrakter gå. Merk at jeg hadde en av dette kjøpskontrakter i nesten 2 måneder. På vei ned vil jeg handle for en kjøp og henting enda en salg og selvfølgelig fortsett med min andre salg Jeg håper dette klargjør det. Så jeg antar om en uke eller så, jeg kan få et signal for en selger eller må kanskje vente en stund.06-28-2007, 04 42.Join Dato mar 2007.For handelsmannen som spurte hva jeg ville gjøre hvis, gikk handelsmetoden min igjen, det har aldri virkelig skjedd med poenget jeg begynner å panikk det har gått meg til 150 til 200 pips, men kom alltid tilbake hvis det fortsetter å gå igjen meg, jeg ville hekke min negative posisjon, så det ville ikke trekke for mye fortjeneste fra meg og vente på et annet signal.06 -29-2007, 06 19 AM. Join Date Apr 2007.Originally Postet av gaquino. For den næringsdrivende som spurte hva jeg ville gjøre hvis, min handelsmetode gikk igjen meg, det har aldri virkelig skjedd til det punktet jeg begynner å få panikk Det har gått meg til 150 til 200 pips, men jeg kom alltid tilbake hvis det fortsetter å gå igjen, jeg ville hekke min negative posisjon, så det ville ikke trekke for mye fortjeneste fra meg og vente på et annet signal. Hvis denne metoden egentlig virker for deg vennligst legg til en detaljert oversikt over tidligere handler Hvor lenge har du prøvd dette systemet. kan Force Index være med You.06-29-2007, 01 48 PM. Join Date Nov 2006. Din metode er definitivt et lavt og hyperrisikabelt system jeg har sett mange ganger på diagrammer at når trenden tar over, pris veldig sjelden vender tilbake Jeg forstår ikke hvordan du maks tap kan bare være 200 pips Og av H4.There er noe vi mangler her.07-21-2007, 07 43 AM. Join Dato Jan 2007.Originally Postet av gaquino. Hello alle , Jeg bruker en 10-dagers og 25-dagers MA, for signaler, på et 4-timers diagram. Jeg har prøvd å bruke Triggerline, HMA og Brain-1 indikatorer på et daglig diagram. Det vil alltid være små overlapper rundt trendendringer, men en gang er en trend fanget, det er boom town Charlie Den risikable delen er i startbenet Hvis den nye trenden viser seg å være en liten, vil det være et lite tap pluss negative swaps i en SELL-situasjon ved neste trendendring. Sørg for at du har tilstrekkelig kapital for å motstå denne sannsynligheten før systemet låses på en lengre trend. Det verste scenariet er en hakkelig prisbevegelse, wh ich er mer sannsynlig å forekomme i et H1- eller H4-diagram Et godt alternativ er å hekke 2 par i stedet for å handle med en enkelt valuta Du kan ende opp med å motta positive swaps selv i tider med motgang Men selvfølgelig er ulempen behovet for ekstra margin fortsatt , swaps er mye bedre enn rentene du noensinne kan få fra mafia banker. Originally Posted by gaquino. I har en handelsstil som jeg ønsket å dele med deg, jeg bruker et grunnleggende system, men uten stoppstopp i stedet jeg sikke min posisjon så jeg kjøper og selger samtidig Dette låser beløpet i kontoen min, slik at jeg ikke mister penger. Det er ikke så perfekt som det høres ut, men det er fortsatt en god risiko forbundet med. Slik har jeg gjort dette veldig enkelt Jeg bruker en 10-dagers og 25-dagers MA, for signaler, på et 4-timers diagram. Når jeg får en trigger jeg kjøper og selger samtidig, trenger du en brooker som tillater dette FXCM, og Interbank og så videre. Uansett hvor du ender i markedet, låser du deg. Så selvfølgelig venter jeg på et annet trig Jeg er i oppretningsretningen før jeg lar en kontrakt gå. La meg gå over en handel. Jeg får et signal, åpne to kontrakter, kjøp og salg. Vent på et signal om motsatt oppretting, slipp vinnende kontraktsoppkjøp, annen kjøp og salg. vet du har to Kontrakter går som dirrection så hvis den første handelen var et kjøp, og det gjør 300 pips og på din selger -300 pips Du gjør fortjenesten når markedet kommer rundt Du må vurdere par som bruker GBP USD, fungerer for meg fordi det trender begge retninger dette er en langsom metode, og hvis din nybegynner ved handel kan du bli redd når du ser negative stillinger, er det måneder som jeg har gjort 1000 pips, en annen måned hvor jeg måtte vente det før jeg kan få betalt hvis du vil virkelig se hva jeg gjør på 10 ti og 25 ma på 4 timer, hver gang det krysser, tenk en salg og en kjøpsløsning en kontrakt når du får et motsatt signal og henter en annen kjøp og salg. Må jeg Jeg mangler noe her, men bortsett fra å betale for 2 sprer i stedet o f en hva er forskjellen mellom dette og bare venter på de samme signalene og går inn i en retning på det punktet. Tror min no-stop-loss strategi trading journal. My no-stop-loss strategi trading journal. Hello alle her under min handelskonto etter nesten 1 år hvor jeg bruker Smalfi Metode 21 1.Den sterke poengene i denne strategien, som bare gjelder EUR USD, er styring av penger, mangel på tap ved ikke å bruke stoppet og brukervennligheten jeg bruker bare ventende ordrer, etter faste regler, og jeg klarer alt på bare få minutter om dagen uten stress. Jeg vil oppdatere denne tråden med jevne mellomrom med oppdaterte resultater fra min handelskonto, og jeg vil svare på alle dine spørsmål så godt som mulig. FX-Men Æresmedlem. Join Dato Jun 2011 Sted Santa Cruz - Bolivia Innlegg 1.972.Kall meg når ting coes virkelig virkelig dårlig og hele kontoen din er utslettet Beklager, men ikke å beskytte kapital er like smart som å røyke på en bensinstasjon. Hovedbidragsyter og medlem. Medlem siden Jan 2013 Sted Perth, Western Australia Innlegg 746.A Stopp tap er sterkt anbefalt Lykke til. Join Dato Feb 2013 Sted Jamaica Innlegg 4.Det er ikke sant at jeg ikke beskytter kapital Stopp tap er ikke den eneste måten å beskytte kapital faktisk, i min opinion stop loss beskytte ingenting, men det gir bare pips til megleren. Join Dato Aug 2012 Innlegg 29.Skulle være interessant lykke. FX-menn æresmedlem. Join Dato Jun 2011 Sted Santa Cruz - Bolivia Innlegg 1.972.It er ikke sant at jeg ikke beskytter kapital Stopp tap er ikke den eneste måten å beskytte kapital faktisk, etter min mening slutte tapet beskytte ingenting, men det gir bare pips til megleren. Hvis du tror det. Hvis du tror det. Jeg skrev og leste flere ting om no-stop-loss-strategi, og jeg skjønte at det er svært dårlig kunnskap om denne måten å handle på. Folk er betinget av konvensjonell tenkning, og kan ikke tenke annerledes, derfor har meglere fortsatt skinnende dager fremover. De oppfordrer til scalping The mer stoppe du tar, jo mer pip s de tjener Dette er like enkelt som at deres fiende Kjøp og hold strategi Ikke forvent å lese et sted at det er en strategi som gjør at du tjener penger med noen få handler bare fordi du vil bli fortalt at det aldri fungerer, og du vil være ødelagt før soloppgang i morgen og i det hele tatt. FX-Men Honorary Member. Join Dato Jun 2011 Sted Santa Cruz - Bolivia Innlegg 1.972.Originally Posted by gabryfdl. I skrev og leste flere ting om no-stop-loss strategi, og jeg forsto at Det er svært dårlig kunnskap om denne måten å handle på. Folk er betinget av konvensjonell tenkning og kan ikke tenke annerledes, derfor har meglere fortsatt skinnende dager fremover. De oppfordrer til scalping. Jo mer stopper du tar, jo flere pips de tjener. Dette er som enkelt som det deres fiende Kjøp og hold strategi Ikke forvent å lese et sted at det er en strategi som gjør at du tjener penger med noen få handler bare fordi du vil bli fortalt at den aldri virker, og du vil bli ødelagt før soloppgangen t i morgen og i det hele tatt. Din fiende Kjøpsbeviset, jeg må påminne deg om at du ikke kjøper eller selger noe, bare skyver tall jeg vet ikke hvilken slags megler du tror du har, men ikke alltid det er tilfellet uten SL du risikerer hele kontoen din, og med dette ikke tapes ordningen, er det veldig enkelt å bli grådig. I tillegg til å kjøpe og holde som du kaller det, blir du daglig debitert i de fleste stillinger, så igjen, gutt og hold er din fiende, Lazyness, har det s Prisen, jo flere mennesker som deg er der ute, jo bedre for meg. Jobb Dato Feb 2013 Sted Brasil Innlegg 1.Gabry la dem miste de ikke forstår at Smalfi ikke fant noe som ikke allerede eksisterer, han bare perfeksjonert det. Join Dato Sep 2013 Innlegg 5.Originally Posted by gabryfdl. I skrev og leste flere ting om no-stop-loss strategi, og jeg forsto at det er svært dårlig kunnskap om denne måten å handle på handel Folk er betinget av konvensjonell tenkning og kan ikke tenke annerledes, det er derfor, bro kers har fortsatt skinnende dager fremover De oppfordrer til scalping Jo flere stopper du tar, jo flere pips de tjener Dette er like enkelt som det deres fiende Kjøp og hold strategi Ikke forvent å lese et sted at det er en strategi som gjør at du tjener penger med noen få handler bare fordi du vil bli fortalt at den aldri virker, og du vil bli ødelagt før soloppgang i morgen og tross alt. Så Smalfi handler om å holde seg i å miste handler og komme seg ut av positive handler, anbefaler du fortsatt det, og hvordan går det med smalfi i 2013. Hvorfor oss Fra den nyeste teknologien for å beskytte dine midler, se hvorfor vi er den beste handelspartneren. Regelautorisasjon Admiral Markets UK Ltd er regulert av Financial Conduct Authority i Storbritannia. Kontakt oss Gi tilbakemelding, still spørsmål, send av oss kontor eller bare ring oss. Nyheter Sjekk ut de siste nyhetene om vårt selskap, hendelser, handelsbetingelser eller vil de gjøre opp for mangel på handelsdisiplin. Du må være trygg i din handelsstrategi og hold deg til din AC Ulempene ved å bruke stop-loss. Hvorfor er noen handelsmenn uenige med å bruke stopptap Før vi ser på en ikke-stoppet Forex-strategi, la oss vurdere noen ting. I et normalt FX-marked virker et stopp-tap som forutsatt. For eksempel, hvis du kjøper på 50 og stiller en stoppordre på 47 50, begrenser det tapet til 5. I et rasktflyttende marked hvor prisene endres raskt, kan prisen du selger variere fra din stopppris. I tillegg kan en kortsiktig fluktuasjon utløse stoppprisen for tidlig. I dette tilfellet velger du et stoppprosent som gjør at prisen kan svinge. Vær oppmerksom på at du ikke bør sette et 5 stopp-tap på et instrument som svinger 10 eller mer i en uke fordi du vil mest sannsynlig ende opp med å tape penger på provisjonene fra ditt stopp-tap. Et annet vanlig problem er gjennomsiktigheten av stoppfall Det er et spill som noen markeds beslutningstakere spiller, hvor de kjører stoppene Når prisen er lav nok, utløs en masse stop-loss-ordre Etter en innsats trument selges til en populær stop-loss-pris, det reverserer retning og rally. En annen ulempe er at du gir kontroll over din salgsordre til systemet. I volatile markeder kan dette koste deg penger. Dette er en av grunnene til at noen handelsfolk tror å handle uten stopp-tap er bedre. Men nybegynnere bør ikke ta dette rådet med en gang. I stedet forsøker du først å forstå hva et stopp-tap er. Opplær deg selv om grunnleggende og strategier. Føler ikke stop-tap-guider og strategier. Hvis du vil bytte Forex med suksess, må du følge en effektiv pengehåndteringsstrategi. Flertallet av handlende velger å bruke stopptap. Stopp-tap er ikke alltid effektive, og kan ofte føre til svikt for daghandlere. Hvis du er villig til å prøve handel uten stopp, det er en spesifikk no stop-loss Forex strategi Men vær oppmerksom på at til tross for likheter mellom Forex og aksjemarkedet Forex handelsfolk sjelden bruker de samme strategiene som aksjehandlere. For å tjene penger i sto ck-markedet kjøper du aksjer og holder dem til grunnleggende endringer. Gode Forex-forhandlere skriver imidlertid ikke bare handler basert på resultatene av teknisk analyse. De må også vurdere de underliggende økonomiske, økonomiske og finanspolitiske faktorene. En tommelfingerregel for handel uten stop-tap er å følge trender. Det er to hovedaspekter på den langsiktige retningen av et valutapar de økonomiske grunnleggende, og landets geopolitiske forhold. Grunnleggende kan omfatte sentralbankens rentepolitikk, betalingsbalansen tall og regjeringens politiske holdning. Standardprinsippet er at hvis en lands økonomi er stabil, bør valutaen verdsette seg mot valutaer med svakere økonomier. Fundamentalanalyse gir et langsiktig utsikt mot en valuta. Trafikken må bare vente på tilbaketrekking til gå lenge på en bestemt valuta. Hvis en handel går negativ, kan den gå i større grad enn når høy utnyttelse er i spill. Men det er noen unntatt ioner til denne regelen Hvis en korreksjon kommer, ta et lite tap ved å avslutte tidligere negative handler og reversere posisjoner for å dra nytte av den forandrede trenden. Hvis du bestemmer deg for handel med Forex uten stopp, er det viktig å bruke profittbeskyttelse strategier. Trailing Forex stopp-tap i MT4.Stops don t bare bidra til å forebygge tap, kan de også beskytte fortjeneste. For eksempel ta et bakre stopp-tap Trailing stop-loss beskytter fortjeneste som allerede er på bordet Når handelen gjort betydelige gevinster, legg et stopp mellom inngangspunktet og dagens prishandling. Dette gjør det mulig for den nåværende prisen å fortsette, dersom markedet gir mer fortjeneste samtidig som det bidrar til å sikre at handelen ikke vil miste penger. Nesten opp er Grenseordren En grenseordre utgår deler av en handel når markedet forventer en viss tilbakebetaling, men rammer ikke overskuddsmålene. For å unngå store tap bruker mange Forex-forhandlere stramt stopp. Dette endes ofte i flere små tap som ca. n raskt akkumulere. Så er det faktisk mulig å handle Forex lønnsomt uten stopp-tap. Ja Men for en slik strategi å jobbe, må du holde flere ting i tankene, inkludert handel i retning av trenden, samtidig som du unngår utnyttelse av margin leveraging facilities Også bare å være bullish på valutaer som er fundamentalt strong. If du vil prøve en no stop-loss strategi, må du forstå hvordan stopp-tap work. Final stopp tap Forex thoughts. Stop-loss er et populært verktøy i Forex trading community, og du kan muligens handle profitt uten det. Men mens beslutningen er helt opp til deg, kan vi ikke anbefale Forex trading uten stop-loss. Sjekk ut flere trading alternativer med funksjonsrike MT4 Supreme Edition trading plattform. Aktiver aktivering JavaScript for å vise kommentarene drevet av Disqus. Risk varsel Handel utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjeller på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Det er en mulighet for kan du opprettholde et tap som er lik eller større enn hele investeringen. Derfor bør du ikke investere eller risikere penger som du ikke har råd til å miste. Du bør sørge for at du forstår alle risikoene. Før du bruker Admiral Markets UK Ltd-tjenester, bekreft du risikoen knyttet til med handel. Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd anbefaler deg å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Admiral Markets UK Ltd er fullt eid av Admiral Markets Group AS Admiral Markets Group AS er et holdingselskap og dets eiendeler har en kontrollerende eierandel i admiral markets AS og dets datterselskaper, admiral markets uk Ltd og admiral markets pty. All referanser på dette nettstedet til admiral markeder refererer til admiral markets britiske Ltd og datterselskaper av admiral markets group as. Admiral Markets UK Ltd er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority FCA Register nr. 595450.Admiral Markets UK Ltd er registrert i England og Wales under Companies House Registreringsnummer 08171762 Bedriftsadresse 16 St Clare Street, London EC3N 1LQ, Storbritannia. Det er mange sikrede systemer rundt og No Stop-systemet nedenfor er en som handles profittabelt. No Stop-systemet er en investeringsteknikk som skaper en gunstig dollar Kostnadsberegning på alle transaksjoner inngått Derfor er teknikken for mye av et paradigmeskifte for de fleste konvensjonelle handelsmenn som liker diagrammer, støtte og motstand og indikatorer. Det er strengt tatt, det er ikke en handelsteknikk. Det har imidlertid blitt veldig populært som handelsteknikk på grunn av kortsiktige gevinster som kan gjøres No Stop-systemet handler uten stopp. Ingen stoppordningsordrer blir brukt i det hele tatt unntatt når en gruppe transaksjoner har et positivt resultat, og vi ønsker å likvide hele transaksjonsgruppen på en netto gevinst Fordi No Stop-systemet kasser i sine transaksjoner regelmessig, blir det en trend som følger med No Stop-systemet. Det er ikke behov for diagrammer når bruker dette No Stop-systemet når vi bruker forhåndsbestemte prisnivåer for å kontanter i transaksjoner positivt. No Stop-systemet elsker prispiggene. Transaksjoner kan eller bør være sakte med en hastighet på omtrent 3 til 4 i uken. Da prisnivået bestemmes i god tid, kan ordrene plasseres i god tid, slik at No Stop-systemet tar svært lite tilsyn Teknikken er svært systematisk og kan enkelt omdannes til et automatisk handelssystem eller en ekspertrådgiver. Det er ikke alltid et salgssystem og et kjøp på samme måte. tid og derfor kan kontanter inn på et hvilket som helst trekk markedet gjør At du er i en selg og et kjøp samtidig skaper en sikring Forutbestemt kontant i nivåer skaper et nivå av prisnivåer der positive transaksjoner vil bli innløst i kontinuerlig inntil transaksjonsgruppen er lønnsomme. Enkelt sagt vil du komme inn på markedet på et bestemt nivå med en aktiv bukt og en selg. Du vil ha forhåndsbestemte nivåer hvor du vil kontanter i positive transaksjoner. holdning man kan bestemme seg for å få kontanter på hvert 100pip grid gap flytting gjort i markedet Når prisen beveger seg 100 pips, vil du kontanter i din positive transaksjon og deretter inngå en annen kjøp og salgstransaksjon på det tidspunktet. Denne prosessen fortsetter inntil summen for gruppen av transaksjonen er positiv og da vil du likvende Du vil da starte igjen - så enkelt som det ikke er behov for diagrammer Tålmodighet er den største dyden som kreves. Lønn gjøres når prisen gjenvinner noe av kontanter i nivåer igjen og igjen og igjen igjen som det gjør. I ovennevnte eksempel skal prisen gå tilbake til startnivået etter å ha flyttet 100 pips, vil gruppen med 4 transaksjoner totalt være positiv, og du vil da kontanter i uønskede transaksjoner, bank din fortjeneste og starte igjen. Den store fare for dette No Stop-systemet er sterke trender med ingen eller svært få tilbaketrekk Du vil miste penger i trender Det er imidlertid spesifikke teknikker for å håndtere og inneholde disse tapene. Den største er å stjerne t med et stort grid gap Hva er en trend på et 5-minutters diagram kan være en liten spike på et daglig eller ukentlig kart Gridgap på mellom 150 pips og 300 pips har vist seg å fungere bra. En kunne også variere gridstørrelsene relativ til trenden for å redusere antall ubearbeidede transaksjoner. For eksempel har gridgap på 100, 200, 300 etc. Den andre måten er å variere antall mye brukt når du inngår kjøp og salg av transaksjoner på et bestemt kontantbeløp for å sikre balansert sikring. Trender har en tendens til å skremme folk vekk fra denne teknikken, men hvis man ser dette som en investeringsteknikk og ikke en handelsmetode, kan trender redusere innvirkningen på den årlige avkastningen på markedet. Markedet trender bare 20 ganger på noen måte Talking om avkastning på investeringen noen nåværende handelsgrupper viser avkastning på mellom 200 pa og 1000 pa på dagens investeringsnivåer Det er mange handelsrekorder tilgjengelig for å sikkerhetskopiere dette. Jo lenger du handler dette No Stop-systemet, desto lavere er risikoen din og jo bedre tilbake. Når det er sagt, kan du miste mer enn bare støvlene dine hele handelskontoen hvis du behandler dette No Stop-systemet med respektløshet. Suksessfaktorer for dette No Stop-systemet er - Velger passende gridstørrelser, valutapar, mange størrelser, kontanter i tider og en investerings mentalitet Alt veldig enkelt, hvis du har gjort det i noen år. Dette No Stop-systemet er ikke for alle, men er ikke det beste Forex-systemet siden skiver brød, men det gjør det veldig bra for noen handelsmenn , tusen takk Det er viktig å vite om dette systemet, da bruk av prinsippene kan hjelpe din konvensjonelle handel. For fritt tilgjengelig informasjon om dette No Stop-systemet, søk på nettet for å ikke stoppe forex trading.

No comments:

Post a Comment